איסוף חבילה

זמן הגעה

תשלום

אמצעי השילוח

כל הארץ, בתיאום טלפוני מראש לכל מקום שתבחרו

עד 10 ימי עסקים

חינם בקניה מעל 399 ש"ח

שליח עד הבית

כל הארץ, בתיאום טלפוני מראש לכל מקום שתבחרו

עד 10 ימי עסקים

תוספת של 40 ש"ח בשקניה עד 399

שליח עד הבית

עפולה

בתיאום מראש 

לבחירתך

איסוף עצמי

בעת ההזמנה ניתן לבחור את שיטת המשלוח

שימו לב:

  • מרגע ביצוע ההזמנה, היא עוברת לטיפול ואריזה. מייל יישלח לכתובתך כאשר המוצר נארז ויצא למשלוח.
  • תהליך הטיפול ואריזה לוקח, בד”כ, עד יומיים מקבלת ההזמנה. במידה ויהיה עיכוב מסיבה כל שהיא אנו ניידע אותך.
  • במידה וישנה בעיית שילוח לאזור מגורייך אנו מבטיחים לעשות את המירב על מנת למצוא עבורך פתרון לשביעות רצונך.
  • בכל שאלה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 054-9191427

החזרות והחלפות

במידה ותרצי להחליף או להחזיר את הפריט שקיבלת, אין שום בעיה!

כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, הקופסא והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

איך מחליפים?

  1. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם, בטלפון 054-9191427 על מנת לבצע את בחירת הפריט החדש.
  2. תשלום/ זיכוי ההפרש יבוצע טלפונית מול שירות הלקוחות
  3. אנו נתאם משלוח לאיסוף המוצר. עלות המשלוח הינה 40 ₪
  4. לאחר קבלת המוצר בחברתו ואישור כי לא נעשה בו שימוש ו/ או נגרם כל נזק, יתואם מולך משלוח חדש בעבור המוצר שבחרת ללא עלות נוספת.

החזרות

מוצרים אשר אינם בעיצוב אישי לפי הזמנת הלקוח, ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.

במידה והפריט הוחזר פגום או ניזוק או משומש לא תאושר החלפה או זיכוי או החזר כספי.

תכשיטים בעיצוב אישי או כל תכשיט שהוגדר כייצור מיוחד על פי דרישה – לא תאושר החלפה או זיכוי או החזר כספי בגינו.

איך מחזירים?

  1. יש ליצור קשר בהקדם עם שירות הלקוחות בטלפון 054-9191427 ובנוסף לשלוח בקשה בכתב למייל – abjewelry2020@gmail.com לתיאום איסוף המוצר
  2. עלות המשלוח בסך 40 ₪  תנוכה מהזיכוי הכספי המגיע לך.
  3. זיכוי כספי יינתן בניכוי עלויות המשלוח של איסוף המוצר וכן ב5% מסכום העסקה  או 100 ₪ כנמוך בכפוף לחוק.
  4. ניתן לתאם החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב קוממיות 45 עפולה – בתיאום מראש וכך להימנע מעלויות המשלוח.
  5. לאחר קבלת המוצר בחברתו ואישור כי לא נעשה בו שימוש ו/ או נגרם כל נזק, ניידע אותך ונזכה את כרטיס האשראי בהתאם.

החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין החלפת/ החזרת פריטים..